EÄŸitimdeki amacımız; kendine güvenen, bireysel farkındalıklarının farkında olan, özyeterliliÄŸi yüksek, hakkaniyet ve aidiyet duyguları geliÅŸmiÅŸ, özgür ve mutlu bireyler yetiÅŸtirmektir. Bu amaçla yola çıkarak, ünlü düÅŸünürlerin felsefi görüÅŸlerini dikkate alıp, eÄŸitimlerimizi bu doÄŸrultuda yürütmekteyiz.
Okulumuzda çoklu zeka kuramı, akran koçluÄŸu, alternatif eÄŸitim modeli, beyin temelli öÄŸretim gibi yöntemler kullandığımız yöntemlerden birkaçıdır. Çalışmalarımız içinde algoritma, robotik kodlama, yaratıcı drama, orff, gems, STEM+A, perspektif matematik, satranç, oyun ve fiziki etkinlikler gibi çalışmalara yer vermekteyiz.
Okulumuzun fiziki ÅŸartlarının uygunluÄŸu dolayısıyla günün büyük bölümünü doÄŸada, hayvanlarla ve eko-tarım çalışmalarıyla geçirmekteyiz. DoÄŸada yapılan çalışmaların hareket özgürlüÄŸü, temiz hava ve oyunun çocukların beyinleri üzerinde olumlu etkileri olduÄŸunu ve öÄŸrenmeye daha açık hale gelerek baÅŸarı düzeylerinin arttığını savunmaktayız.
Åžefika TUNCER
Anaokulu/Ä°lkokul Müdürü